cookie

Ми використовуємо файли cookie. Ви можете змінити налаштування файлів cookie у своєму браузері.

Умови повернення товару

Ми стараємось уважно переглянути та відправити кожне замовлення для того, щоб ви отримали саме те, що замовляли. Таким чином, випадки повернення товару для нашого інтернет-магазину є великою рідкістю. Перед оформленням замовлення на нашому сайті, ретельно ознайомтеся із характеристиками товару або проконсультуйтеся із нашими менеджерами. Це гарантуватиме Вам отримати потрібний товар та мінімізувати кількість повернень.

Терміни повернення та обміну

Обмін або повернення товару можливе протягом 14 дня після того, як ви отримали товар, якщо дотримані усі умови повернення товару.

Коли покупець має право на повернення або обмін придбаного товару.

  1. Товару немає в переліку тих товарів, що не підлягають поверненню;
  2. Товар не використовувався, зберіг той вигляд, в якому його було доставлено;
  3. Пройшло не більше двох тижнів з моменту отримання товару.

Зворотнє доставлення товару здійснюється за домовленістю сторін. Повернення товару відбувається за кошти покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Товари, придбані на нашому сайті, підпадають під дію закону України “Про захист прав споживачів”. Щоб уникнути конфліктних ситуацій, нижче вказаний порядок здійснення процедури повернення або обміну товару.

Коли покупець має право повернути або обміняти придбаний товар.

Існує два випадки, коли товар можна обміняти або повернути:

  • Товар має недоліки, або механічні пошкодження, що унеможливлює його використання.
  • Товар без пошкоджень та справний, але з тих чи інших причин не підходить покупцеві, але при умові, що товар не використовувався, коробка ціла та без ушкоджень.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», ми можемо відмовити споживачеві в поверненні або обміні товару належної якості, якщо він належить до категорії, зазначених у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Якщо товар несправний та має недоліки, що унеможливлює його використання, обмін можна здійснити в день отримання замовлення та не пізніше 14 днів після купівлі товару.

У випадку, коли товар несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання, необхідно звернутись із письмовою заявою до сервісу доставки та діяти згідно з внутрішніми вимогами сервісу доставки в день отримання товару та виявлення несправності чи недоліків. Відповідальність щодо витрат за повернення товару, поломка чи пошкодження якого сталось з вини сервісу доставки лягає на фірму сервісу доставки.

Повернути товар, який не відповідає замовленому, можна за допомогою служби доставки, якою був доставлений товар.

ELF BAR – товар не підлягає поверненню!

Умови обміну та повернення GLO

Обмін або повернення продукції відбувається згідно вимог Закону України “Про захист прав споживачів”. Згідно норм закону, після придбання продукції, Ви можете здійснити обмін або повернення протягом 14 днів при дотриманні наступних вимог:

  • продукція не використовувалась;
  • збережено товарний вигляд продукції, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка, комплектність;
  • наявний товарний чек або інший розрахунковий документ, виданий Вам разом з продукцією у відділенні «Нова пошта».

Повернення або обмін пристрою можливий лише із цілою коробкою для девайсу GLO та усіма комплектуючими аксесуарами (щітка для чищення, USB кабель, блок живлення (якщо первинно він був у комплекті)).

Повернення Ваших коштів через фірмовий магазин GLO відбувається на банківську карту, після перевірки комплектності та справності продукції та на підставі заповненої Вами Заяви. Термін зарахування коштів може тривати до кілька банківських днів та залежить від графіку роботи банківської установи.

У випадку повернення продукції через кур’єрську пошту, компенсація сплачених Вами коштів відбувається на банківську карту, протягом 20 банківських днів, після перевірки комплектності та справності продукції та на підставі заповненої Вами Заяви. Для швидшого та безперебійного процесу повернення коштів, Клієнту необхідно ретельно перевіряти вказані ним реквізити. Клієнт несе відповідальність за неправильно вказані реквізити. Якщо клієнтом було надіслано неповний комплект документів або продукції, Вам надається 10 календарних днів, протягом яких необхідно здійснити повторне надсилання. Якщо протягом зазначеного терміну Продавець не отримає необхідних документів чи продукції, які потрібні для здійснення повернення, продукція GLO буде повернута назад клієнту у тій комплектності, яка була надіслана.

В разі виникнення додаткових питань, або потреби отримати більше інформації – звертайтесь за номерами телефонів, які вказані на сайті.